فانوس شب کوچه های وب

فانوس راه خویش باش ازین سان که منم

فانوس شب کوچه های وب

فانوس راه خویش باش ازین سان که منم

همه مردان پورنو می بینند

تعدادی از محققان به اجرای یک بررسی آزمایشی برای مقایسه دیدگاه مردان 20 ساله ای که هرگز پورنو ندیده اند با سایر مردان اقدام کردند. اما این پروژه در اولین مرحله با مانع برخورد کرد زیرا انها موفق نشدند مرد مجردی که بیایند که هرگز فیلم پورنو ندیده باشد. پروفسور سیمون لوییس لاجونس در این باره می گوید: "ما تحقیق خود را با یافتن مردان مجردی آغاز کردیم که هرگز فیلم پورنو ندیده باشند اما موفق به یافتن حتی یک مورد هم نشدیم".  

 هر چند تحقیق قادر نبود به هدف اصلی خود دست یازد اما برای بررسی عادتهای مردان جوانی که پورنو می بینند به کارش ادامه داد. 

پروفسور لاجونس با 20 مرد دانشجوی غیر همجنسگرا که پورنو دیده بودند مصاحبه کرد و دریافت که آنها به طور میانگین اولین پورنو را در 10 سالگی دیده اند. 90 % پورنوهای مشاهده شده از اینترنت دریافت شده و 10 درصد آن فیلم های ویدیویی دریافت شده از فروشگاه های مربوطه بوده است. میانگین زمان مشاهده پورنو برای مردان مجرد 3 بار در هفته به مدت 40 دقیقه بوده است در حالی که مردان غیرمجرد به طور میانگین 1.7 بار به مدت 20 دقیقه پورنو می دیدند.

این تحقیق نشان داد که مردان پورنوهایی را می بینند که با تصورات جنسی آنها مطابقت داشته باشد و در صورتی که پورنوی مزبور آزاردهنده یا ناخوشایند باشد به تماشای آن ادامه نمی دهند.

پروفسور لاجونس اظهار کرد که پورنوگرافی تاثیر منفی بر تمایلات جنسی مردان ندارد. "حتی یک مورد از افراد مورد مطالعه تمایلات جنسی روانی نداشت در واقع تجارب جنسی همه این افراد نرمال و مطابق عرف بود "

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
آریانیک آریان چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:16 ب.ظ

سلام

جالب بو د و دیدنی آرزوی توفیق براتون دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد