فانوس شب کوچه های وب

فانوس راه خویش باش ازین سان که منم

فانوس شب کوچه های وب

فانوس راه خویش باش ازین سان که منم

روسپی‌گری عاطفی

لئون : غالبا زنان سکس را فرصت مناسبی برای طلب نجواهای عاشقانه می‌دانند و سکس بی‌قربان‌صدقه رفتن توسط مرد را توهین به خودشان تلقی می‌کنند. این زن‌ها بی‌شک بین خود و دیگر زنانی که از سکس بزنگاهی برای دریافت امتیازات مالی می‌سازند، فرق قائلند! از نظر من هر دو یکجورند!
اگر بپذیریم که در اختیار گذاشتن سکس از جانب زنان در واقع معاوضه کالای برابری در روابط آزاد و شرافت‌مندانه است، این را هم باید بپذیریم که طلب هر نوع امتیاز عاطفی در قبال سکس هم می‌تواند نوع ِ مخفی و آبرومندانه روسپی‌گری باشد... حتی اگر مردانی که این امتیازات عاطفی و خلاف میلشان را بابت سکس با معشوق‌شان میپردازند هم  متوجه این واقعیت نباشند.
زنان درگیر روابط آزاد باید بدانند که از دید اکثر مردان، معاشقه ترجمه‌ای بی‌معنی از لغت سکس است. شخصا ترجیح می‌دهم آن را هم‌آغوشی یا هم‌خوابگی ترجمه کنم. بنابراین افزودن چاشنی‌های غلیظ عاطفی توسط زنان می‌تواند فانتزی سکسی مردانه را مختل کند... اگر چه مردان هم در آن هیر و ویر این را به روی زن‌ها نمی‌آورند!
همه اینها به کنار... زن‌های طالب قربان‌صدقه در سکس، کلید "فتح" خودشان را به مردان تقدیم می‌کنند! مردان را به این طریق شرطی می‌کنند که با حرف‌های عاشقانه می‌شود آنها را فتح کرد! اینطور مردها سکس را کالایی می‌دانند که با زیرکی به چنگ آورده‌اند و گاهی با کمال میل و در عین حال دورویی بهای عاطفی اش را می پردازند. حالا دیگر چه کسی است که نداند وقتی فتح کاملا انجام شد زن دیگر جذابیتش را از دست می‌دهد؟!
توصیه‌ام این است که وقتی سکس می‌کنید فقط همان کار را با جدیت انجام دهید و سایر حرف‌ها را بگذارید برای وقتی که لباس به تن دارید! هر چند سخت است اما اینطور بر جذابیت‌تان افزوده می‌شود چون خود را از جایگاه "دهنده" به "شریک سکسی" ارتقاء می‌دهید 
نظرات 6 + ارسال نظر
امیر چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:14 ق.ظ

به نظرم نیمی درست ونیمی غلط.اینکه غریزه زنانه رابطه عاطفی تر را از رابطه جنسی منظور دارد هست پس می تواند طبیعی هم باشد ولی اینکه بعضی زنها از سکس برای جبران کمبودها استفاده می کنند-هر کمبودی-این هم درست است.

الهام شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:38 ق.ظ http://fanos.blogsky.com

امیر جان راجع به نیمه غلطش چیزی نگفتی

فرزاد سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:14 ب.ظ

سلام وبلاگ جالبی داری .
امیدوارم موفق باشی.

بیژن سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:19 ب.ظ

من فکر میکنم فرضیات این نوشته اشتباه است چون زنها در رابطه اولویت اولشان سکس نیست و اتفاقا طالب توجه هستند
من فکر میکنم سکس برای مردان هم بدون برقرار کردن رابطه عاطفی نمی تواند چندان جالب باشد البته من فکر می کنم کمی مثبت تر هم می شود به قضیه فکر کرد .

نیکا جمعه 6 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:54 ق.ظ

خیلی عقیده مزخرفی بود. نویسنده نظر شخصی خودش را به کل آدمهای زمین تعمیم داده بود.وچقدر هم این مردان باگفتن جملات عاشقانه از خودشان مایه می گذراند که میخواهند از این حداقل توقع زنان هم به نوعی در بروند ومثل گربه وحشی در سکس بازنان چیزی دست وپا گیرشان نشود!!

[ بدون نام ] دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:46 ق.ظ

خیلی خوب می فهمی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد