فانوس شب کوچه های وب

فانوس راه خویش باش ازین سان که منم

فانوس شب کوچه های وب

فانوس راه خویش باش ازین سان که منم

آواز گنجشک ها

 آواز گنجشک ها
یادم نمی آد آخرین باری که صندلی سینما رو با رضایت ترک کردم کی بود، احتمالا برمی گرده به زمانی که هنوز محمود فرزند ناخلف این مرز و بوم پا به عرصه سرنوشتمون نگذاشته بود.
اما امشب خیلی خوشحالم نمی دونم توی فیلم های آقای مجیدی چی هست که پا رو از عرصه ذهن فراتر می ذاره و با روح آدم آمیخته می شه
جالب اینجاست که از بازیگرهای مشهور و توانا هم استفاده نمی کنه اما توانایی سناریو و قطعا کارگردان به حدیه که فیلم رو تا مرز ایده آل پیش می بره
فیلمبرداری دقیق و مکث های بجا و اشاره به نکات نهفته در فیلم بی نظیره
رقص بسیار زیبای شترمرغ که دقایقی از فیلم رو به خودش اختصاص می ده خیلی جالبه
خلاصه اینکه اگر با فیلم های مجیدی حال می کنید و این فیلم رو ندید توصیه می کنم این فرصت رو از دست ندید
نظرات 3 + ارسال نظر
کیمیا یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:28 ب.ظ http://www.ordibehesht-z.blogfa.com

من عاشق سینمای مجیدی هستم.
لطیف ترین و عمیق ترین و در عین حال ، ساده ترین فیلم هایی که تا به امروز دیدم ، امضای مجیدی رو پای خودشون داشتن.
به نظر من مجیدی کارگردانیه که گذرگاه ارتباطی ِ قلب تماشاچی رو پیدا کرده.دیدن این گذرگاه ، بصیرتی می خواد که باقی کارگردان ها فاقد اون هستن.

دانشطلب پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:28 ب.ظ http://madreseyema.blogfa.com

سلام
و ممنون از اینکه سر زدید
ـــــــــ
سینمای مجیدی انگار تنها استوانه جدی از سینمای لطیف و نجیب ایرانی است و متاسفانه انگار باید به مجیدی دلخوش باشیم

بانوی جشنواره زمستان شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:11 ب.ظ http://nedabamdad.blogspot.com

your address is in my blog! it means that I read you and I hear you

خوشحالم که عاقبت پیغامم رو دیدی توی بلاگت که از هر 10 بار یک بار هم نمی شه نظر گذاشت، منتظر شنیدن نظرات خوبت هستم ندای عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد